Waar ben je naar op zoek?

Over ons

Het programma "How To Get Noticed" is bedacht door Getnoticed en wordt geproduceerd door Stokvis Content voor RTL-Z. Partners van het eerste seizoen van het programma waren AFAS Software, Nationale Vacaturebank, People First Group en MyTalentBoard.

Getnoticed

Getnoticed is al meer dan 10 jaar het Digital Recruitment Agency van Nederland. “Wat doen jullie dan”, is een vraag die ze regelmatig krijgen. Eigenlijk is het heel simpel, Getnoticed is een team van 40 online recruitment vakidioten die hun klanten helpen met twee dingen: bereik en conversie. De online recruitment marketeers maken, raken en activeren de doelgroep die de klant nodig heeft. De webbouwers creëren de ultieme werken-bij website of recruitment site om de doelgroep te laten reageren. Dat is al sinds 2009 hun expertise.



Stokvis Content

Stokvis Content is in tien jaar uitgegroeid tot een succesvol productiehuis, waarbij met veel passie content in verschillende vormen wordt geproduceerd: televisieprogramma's voor publieke en commerciële omroepen (inclusief Videoland), branded content, roadshows, commercials en social media en online/YouTube content. De rode draad hierin is dat we verhalen vertellen, inspireren en in beweging zetten.